miercuri, 11 noiembrie 2009

A simti


Cum ma simt?
Pot sa spun ca singura. Intotdeauna mi-am dorit sa am bani. Iar acum am. Pot sa-mi iau ce doresc, sa mananc ce vreau, pot sa fac ce nu am putut pana acum. Viitorul mi-l vad luminat pentru ca imi pot permite sa fac inot la vara, sa incep pregatirea la anul, sa dau de carnet, si sa ma duc la Cluj. Si poate sunt sanse sa fac si cu taxa facultatea, cu toate ca pana acum am respins ideea.
Dar intr-un fel ma simt singura. Bunica-mea gandeste vechi. Eu sunt cea care vine cu idei moderne, noi pe care trebuie sa le accepte. Eu incerc sa inlatur starea de batranete si singuratate din casa. Eu incerc sa-mi fac viata frumoasa si sa-l scot pe frate-miu din lumea lui: calculator, televizor, scoala.
Ma simt implinita ca nu mai duc lipsa din punct de vedere financiar. Ma simt pe linia de plutire ca nu o sa-mi mai fie rusine sa refuz sa ies undeva cu prietenii pentru ca nu am bani. Banii imi dau posibilitatea sa ma maturizez, sa aleg ce-mi place, sa fiu independenta de ideile altora, sa fiu propriul meu sfatuitor.
Cand este aici, ne certam si vreau sa fie langa mine si totusi sa fie plecata. E amuzant acum cum ne certam ca nu aveam loc in bucatarie. Imi este dor si totusi m-am obisnuit. Vorbim la telefon, e sanatoasa, noi la fel. Avem situatie financiara. Totul se rezuma la bani. Dar chiar si asa, nu as reveni la vremurile trecute doar s-o am alaturi. Poate cine stie... se va intampla cum si-a propus...

Un comentariu:

  1. As I said to you, I'm not sure I have understood every thing. But it seems life is rather difficult for you. You see, it's strange because I feel the opposite, I feel lost, completely overtaken by the power of our society. I don't even know where I'm going, what I really need and what I'm going to do. But what I really want is to discover the world, and learn to live in it =) I'll continue trying reading your next articles !

    RăspundețiȘtergere