luni, 13 iunie 2011

A lover asked his belove: Do you love yourself more than you love me?

Da. Pana acum doua zile te-am iubit mai mult decat pe mine insami si as fi facut orice pentru tine [I love you...], dar am putut sa afirm asta doar dupa ce ne-am despartit, chiar daca o simteam de mai demult. Insa de ieri, totul e despre mine, nu mai e despre tine. [...but I love myself more!]
Si inca nu va cred cand spuneti ca nu G. a fost cea care a zis, pentru ca ea era singura care cunostea.

Daca te-as avea in fata, ti-as spune toate astea cu inima impacata pentru ca mi-am terminat misiunea. Te-am initiat si ti-am deschis cai. Ascultam "Zmeul" acum cativa ani si mi-am pus, "Vreau si eu sa fiu zmeul cuiva", si uite. Dar chiar daca te-am iubit, nu esti tu al meu.

Sa fii fericit si o sa ma tin de promisiune orice ar fi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu