sâmbătă, 11 decembrie 2010

Hainele sunt aruncate pe covor si tu-mi saruti fiecare curba, fiecare cuta, fiecare particica a pielii. Te vad deasupra mea, mai frumos si mai ispititor ca niciodata. Imi infasori parul pe pumnul drept de cateva ori pana ajungi la ceafa goala si-mi lasi capul pe spate, muscandu-ma usor de gat. Cu mana stanga imi cuprinzi mijlocul si ma atragi in tine. Stiu ce vei face in fiecare clipa si tot sunt torturata de curiozitate. Iti stiu gesturile si cuvintele si nu ma satur sa le observ de fiecare data. Suntem pierduti in halucinatii si nu mai deosebim privirea de atingere, tandretea de violenta, fericirea de suferinta. Durerea mea fizica s-a contopit cu placerea de a fi stapanita de tine. Am fost doi si am devenit unul singur cand ne-am topit intr-un inger. “Ceea ce pentru corp se cheama orgasm, pentru suflete se cheama fericire.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu