sâmbătă, 12 decembrie 2009

Cotidian


Asculta mai multe audio Muzica

E sambata. Ce trist. E plictiseala in stil hardcore. :)) De cand n-am mai folosit cuvantul asta. De o vesnicie. Ascult Nuttin' but Stringz. Pff canta GENIAL. Piscotul meu are la status "Caut sa pun bazele unei relatii serioase doar pt durata sarbatorilor: frumos, destept, cu simtul umorului foarte bine dezvoltat si zambet demential". :)) Continuand lista de "Ce fac eu azi", am in program plictisealaaa. Cred ca e imposibil sa lipseasca. Pana acum adica de marti incoace, am fos stresata cu olimpiada si am invatat mai mereu, iar acum, ca am terminat, "frec dunga" cum spune Cristi. Ce oameni... L-am parasit pe tovarasul Cristi ca sa joc SA-MP. Am facut un praf. :-j Si mai mare plictiseala. Ba cu mai multa energie consumata pe nervi ca "de ce nu raspunde?" " iar mi-am bulit masina" etc etc. Afara e un canceeeer... pff nu-ti vine a scoate cainele afara. Da' ma intreb, cei care au caini si trebuie sa-i scoata, ce fac? Ingheata doar sa-si faca animalul treburile?!
Apropo de animale. Mi-a dat Andrei niste poza cu motana lui, cu frumusetea lui de motana si al naibii ca nu stiu daca le mai am :|
Sper sa nu ma plictisesc asa de tare de Craciun si de Rev. :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu