luni, 28 decembrie 2009

Ce vreau de la viata?

N-am raspuns. Nu stiu ce vreau de la mine, ce vreau de la el, ce vreau de la viata. Vreau doar un prieten si sa simt sau sa am un semn ca el e cel pe care il asteptam de mult. Mi-e oarecum teama pentru ca nu stiu sa iubesc, pentru ca o sa intervina rutina, divergentele. Daca m-ar intreba nu l-as refuza. Nu vreau sa ies deodata din randul celorlalti ca sa ma izbesc prima de zidul invizibil. Viata merge mai departe dar nu concep ca toate lucrurile bune sa fie pentru mine. Deja o parte mi s-a intamplat si deci restul nu mai e pentru mine.
Nu stiu ce vreau sa fac cu viata mea doar am niste schite. Ele sunt precum o casa deja construita, dar fara ca eu sa ma fi implicat in constructia bazei, a stalpilor, a camerelor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu