vineri, 17 aprilie 2009

Intrebari

E inainte de Paste. Nimic ciudat, dar e 17 ora 12.30 am. Ma simt de parca sunt in 2006, in vremurile bune, cand nu stiam ce ma asteapta. Prostii. Perioada aceea a fost incolora, inodora si insipida. N-a existat. M-am conturat dupa multe sentimente aruncate in vant si iluzii puse intr-un tren care n-a mai ajuns la destinatie. El nu stie, dar eu incerc sa-l arunc in nisip, numai ca azi nisipul s-a intors impotriva mea si nu-l mai vrea. Sper ca maine sa-l ia din nou si sa-l poarte departe. Oare peste 2 ani voi fi capabila sa duc la bun sfarsit ceea ce mi-am propus anul trecut? O sa mai am curajul sa fac doar ceea ce am visat doar? Il voi uita si va ramane o ratacire a copilariei sau va fi prima dragoste?

Un comentariu:

  1. Timpul e cel ce te va ajuta cu siguranta. Daca nu ai sa uiti, cel putin ai sa te obisnuiti cu ideea si ai sa treci peste, ai sa creezi un pod cu ajutorul curajului din tine. O sa comentez mai des daca-mi permiti.(Andra)

    RăspundețiȘtergere