joi, 11 decembrie 2008

Eu sunt eu

Vreau sa fug. Paradoxul: este joi si ma simt de parca ar fi vineri adica nasol. Sunt mai ciudata din fire si imi place pentru nu sunt ca toti ceilalti. Vineri seara e perioada cand stau inchisa in cusca mea alcatuita din iluzii, iubire indepartata si neputinta. Nu am chef nici macar sa-i ascult pe ceilalti cum ii povestesc intamplarile de peste zi, muzica ma face sa ma simt inconfortabil si prost dispusa dar ciocolata ma ajuta sa visez. Acum nici nu ma mai baga in seama. Aseara as mai fi vorbit daca nu se facea 11 ca sa ma duc sa dorm si acum, nimic. Vinerea, dupa o saptamana intreaga de scoala, sunt prea obosita ca sa mai zic ceva si ma apuc sa mai scriu, sau sa ascult Vama sau poate sa ma culc pe la 9. E ciudat cum un baiat poate sa se bage in seama atat de mult intr-o zi cu tine si a doua zi nici sa nu mai observe ca existi pe fata Pamantului sau ca dupa un an sa iti spuna ca vine vine in oras si ca o sa va vedeti si te saruta iar tu iti faci iluzii pentru urmatoarea intalnire care va fi atunci cand vei fi majora, poate, pentru ca atunci sa iei trenul si sa te duci la el, sau ca sa astepti an de an aceeasi zi ca sa-ti trimita un mesaj cu "La multi ani :X :* >:D<". Acum ascult "I belong to me " din Jurnalul lui Bridget Jones. Imi place filmul pentru ca e romantic si pentru ca as vrea sa fiu in ipostazele ei. Imi plac in general filmele de dragoste pentru ca imi vad viata prin ele. Ma intreb daca ma iubeste sau daca se gandeste inca la mine sau daca vrea sa ne mai vedem vreodata. Eu nu stiu daca il iubesc. Nici nu stu ce e dragostea. Poate sunt doar obsedata de el sau poate e o aparenta ceea ce simt pentru el. Ceea ce stiu e ca mor de dorul buzelor lui si imi vine sa plec sper el cu primul tren numai ca sa-l vad si ca sa-l simt langa mine, chiar si pentru 15 minute. Daca as vedea alte fiinte in ipostaza mea as spune ca sunt slabe,usor influentabile si ca sunt chiar proaste. Nu ma intereseaza acum daca altii vad aceleasi lucruri si la mine pentru ca situatia asta ma defineste si poate chiar ma maturizeaza, sau poate nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu