miercuri, 30 iulie 2008

Vorbesc mult. :D

Vorbesc mult.
Da` cum naiba sa nu vb mult cand is criza de timp sau cand nu gasesc ce`mi trebuie sau cand ..:-? sau in fine, mai sunt situatii. Am chef sa scriu si sa vb incontinuu. Ce nu am chef e sa caut blogu lu` Beibi. De ce trebuie sa si`l schimbe huh?[eh bn ca nici pe primu nush cum se numea da`.never mind]E aproape 8, la teveu is numai baliverne cred, sah nu prea am chef sa joc, remi nici atat iar Dacii nu se descarca de pe odc :-L. Pe mess bate vantu` frunza`n dunga, plictiseala mi`o descanta si deja ma vad cu capu pe banca la prima ora, cu sacou albastru necambrat si cu isterica de Buruiana la tabla 8- i know is fucking horrible but wht can i do?: Na ca ma trec si caldurile. Si cred ca abia astept ziua de maine ca e ultima sedinta de inot si pana in octombire mai e destul. Am inceput sa o dau spre pesimism si nu ma reprezinta so... mai transform cateva mel de la B'estfest si bafta. Scap de lume. And wthf?Life`s good mostly when there are gorgeous boys 8->

2 comentarii: