marți, 15 iulie 2008

Marea


Mancasem si trebuia sa ne facem siesta.Am iesit din vila si ne`am indreptat spre plaja.Ne strecuram cu greutate prin furnicarul de oameni de pe alee.Ne asteptam unul pe altul si ne cautam cu privirea.Cercetam toate magazinele,bazarele si fast-food-urile.Nu intalneam pe nimeni cunoscut.Am ajuns la capat.Si ne`am intors prin acelasi furnicar si pe langa aceleasi magazine ticsite de aceleasi prostii chinezesti din fiecare an.Am ajuns la bifurcatia aleii si la intrarea pe plaja si am continuat sa mergem.Era 10 si A. tot vroia la somn."La mare esti ca sa te distrezi,nu ca sa fii in pat la 10"-asta am spus dar nimeni nu ma auzea.Toti vroiau sa doarma.Eu vroiam sa dansez si sa simt muzica.Si nu eram in apele mele cand, M. a vrut sa intram in Tineretului.Eram uimita dar am intrat.Sirul nesfarsit de persoane ne privea ciudat dar nu ne`a pasat si ne`am strecurat inaintea tuturor de am intrat printre primii.Incepea sa se umple de pustani,adolescenti si adulti.Am ajuns in ring si simteam vibratiile ce roiau in jurul meu.Se facuse 11 jumate si trebuia sa plec.Imi parea rau asa ca am plecat fara sa ma mai uit inapoi.Dar a aparut luminita de la capatul tunelului cand i`am vazut pe B.,V. si S.Pentru ca oricum nu aveau cu cine sa intre si eu vroiam cu disperare sa dansez m`am intors.Era prima noapte departe de M. doar de capul meu cu o gasca de baieti.ne miscam corpurile pe ritmuri de house,electro sau chiar pe "Spit-Love you","Lexter-Freedom to love","Morandi-Save me","Yves Larock-By your side","Alex C.-You have the sweetest ass in the ass","Eddy Watta-I love my people","Emil Lassaria-Balada","Fragma-Tocas Miracle","Ian Carey-Keep on rising".Mi se uscase gatul de la setea pe care o aveam dar la bar erau cate trei randuri de persoane la rand si eu nu aveam nici un ban in buzunar.Si iesim.Vreo zece.Care obositi,care adormiti,care insetati.Era 2 si lumea misuna pe strazi de parca ar fi fost 10 dimineata.Ajungem la vila unde bem bere,radem iar tipele fitoase isi aprind tigara.Eram pe jumatate adormita cand,ele au plecat si am mai ramas vreo 4 baieti si 2 fete.Era 3 si am palavragit pana la 4 jumate cand au plecat la somn.Numai eu cu V. am mai stat inca 10 min ca sa prindem rasaritul.Era un frig de`ti intra la oase si eram in maneca scurta si pantaloni scurti.Maturau strazile si cei de la fast-food erau beti morti.Ajungem pe plaja cu nisipul rece.Era 5 fara 10 si tot credeam ca soarele va rasari la 5 dar nu.Si am facut poze ca sa nu intepenesc si mai tare de frig.Cei care erau pe plaja erau inveliti cu paturi si aveau bagaje dar noi parca eram la Ecuator.Cand soarele se cracana sa iasa nu ma saturam sa`l tot pozez.Era 6 fara 20 cand am plecat.Si am ajuns la vila doar noi doi.Ai mei dormeau si era deja 6 si 10 si nu vroiam sa ma culc pentru ca stiam ca va trebui sa ma trezesc iar sa merg la plaja.Am incercat sa`i trimit O. un mesaj dar s`a terminat bateria.Si nu mai rezistam asa ca m`am culcat cu dureri de cap si obosita la 6 jumate si m`am trezit la 8 fara un sfert.

Un comentariu: